ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
MENU
Lovelock William - Eλεύθερη Aντίστιξη Σε 3 & 4 Φωνές
ΚΩΔΙΚΟΣ: 978-960-7266-65-1
ΜΑΡΚΑ: Edition Orpheus
16,00 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΑντίστιξη

Lovelock William - Eλεύθερη Aντίστιξη Σε 3 & 4 Φωνές

ΚΩΔΙΚΟΣ: W399869002
9789607266651

ΜΑΡΚΑ: Edition Orpheus

PDF EXPORT
16,00 €
Προτεινόμενη τιμή καταλόγου 20,00 €

Διαθέσιμο 7-12 Ημέρες

Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 59€
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Lovelock William - Eλεύθερη Aντίστιξη Σε 3 & 4 Φωνές

    Ο WILLIAM LOVELOCK (London 1899 - Warwickshire 1986) σπούδασε στο EMMANUEL SCHOOL, στο Wandsworth και στο TRINITY COLLEGE of MUSIC, στο Λονδίνο, όπου από το 1919 και σε ηλικία μόλις 20 ετών, έγινε μέλος του διδακτικού προσωπικού. Στη θέση αυτή έμεινε μέχρι το 1956, ενώ στο διάστημα 1939 - 1956 χρημάτισε εξεταστής μουσικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και Πρύτανης του Τμήματος μουσικής του ίδιου ιδρύματος (1954-56).
    Το 1956 εγκαταλείπει τη Μεγάλη Βρεττανία για να γίνει διευθυντής του Ωδείου του QUEENSLAND, στο BRISBANE της Αυστραλίας. Έμεινε εκεί μέχρι το 1982, οπότε και επέστρεψε στη Μεγάλη Βρεττανία.
    Ο WILLIAM LOVELOCK εκτός από μεγάλος παιδαγωγός υπήρξε γνωστός μουσικοκριτικός και συνθέτης. Στον κατάλογο των έργων του περιλαμβάνονται μεγάλα ορχηστρικά έργα, χορωδιακή μουσική, έργα για πιάνο κ.ά.
    Έχει αφήσει επίσης ένα μεγάλο αριθμό βιβλίων μουσικοπαιδαγωγικού χαρακτήρα.
    Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά από τα «διαπιστευτήρια» του WILLIAM LOVELOCK:
    FRCO (1920)
    FTCL (1926)
    B. MUSIC (1926)
    D. MUSIC (1932)

    Το βιβλίο αυτό στηρίχτηκε, κυρίως, σε σημειώσεις που θεώρησα χρήσιμες για τη διδασκαλία της αντίστιξης, πράγμα που φαίνεται από τον τύπο των ασκήσεων που χρησιμοποίησα σαν βάση και προορίζεται, ως επί το πλείστον, για τον υποψήφιο των εξετάσεων. Για το λόγο αυτό, ο αριθμός των ασκήσεων κάθε κεφαλαίου είναι σκόπιμα περιορισμένος, εφόσον μπορεί να βρει κανείς παλαιότερα έντυπα εξετάσεων σε διάφορα μουσικά κολέγια και πανεπιστήμια, χωρίς, μάλιστα, να λάβουμε υπόψη μας τη δυνατότητα αυτοσχέδιων και εύχρηστων ασκήσεων.
    Θεώρησα αυτονόητο ότι ο σπουδαστής διαθέτει ήδη επαρκή γνώση της αρμονίας, επειδή πάντα πίστευα πως η διδασκαλία οποιουδήποτε είδους αντίστιξης χωρίς προηγουμένη γνώση αρμονίας είναι λάθος. Η αντίστιξη του 16ου αιώνα (το βιβλίο μας βέβαια, δεν ασχολείται με την αντίστιξη αυτής της εποχής) είναι περισσότερο «σύνθεση βάσει διαστημάτων», ενώ η αντίστιξη μετά τον 16ο αιώνα [Σ.τ.Μ. δηλαδή την περίοδο του Μπαρόκ και εξής] απαιτεί λογική και συστηματική αρμονική οργάνωση, ακόμη κι η απλή δίφωνη.
    Κάποια πράγματα στο κείμενο, ομολογουμένως, επαναλαμβάνονται συχνά. Ο λόγος είναι, για να εντυπωθούν στο σπουδαστή μέσω της επανάληψης.
    WILLIAM LOVELOCK D. Mus. (London)




    ΠEPIEXOMENA
    Πρόλογος του Συγγραφέα
    Υπόμνημα για την αρίθμηση και τους συμβολισμούς
    Σημείωμα του μεταφραστή


    Κεφάλαιο 1
    Εισαγωγικά

    Κεφάλαιο 2
    Δίφωνη επεξεργασία (I)
    Ασκήσεις

    Κεφάλαιο 3
    Δίφωνη επεξεργασία (II)
    Ασκήσεις

    Κεφάλαιο 4
    Στοιχειώδης τρίφωνη επεξεργασία (I)
    Ασκήσεις

    Κεφάλαιο 5
    Στοιχειώδης τρίφωνη επεξεργασία (II)
    Ασκήσεις

    Κεφάλαιο 6
    Στοιχειώδης τρίφωνη επεξεργασία (ΙΙΙ)
    Ασκήσεις - ΤΕΛΟΣ Α ? ΜΕΡΟΥΣ

    Β ? ΜΕΡΟΣ
    Κεφάλαιο 7
    Πιο προχωρημένη τρίφωνη επεξεργασία (I)
    Ασκήσεις

    Κεφάλαιο 8
    Πιο προχωρημένη τρίφωνη επεξεργασία (II)
    Ασκήσεις

    Κεφάλαιο 9
    Τετράφωνη επεξεργασία
    Ασκήσεις

    Κεφάλαιο 10
    Αντίστιξη σε χορικό
    Ασκήσεις